Söndag

SKRIVET: 2013-03-17 / KLOCKAN: 16:02:48
hej på er!

har varit lite dålig uppdatering senaste dagen/dagarna men så kan det vara ibland!
Jag och Hannah vaknade av att mamma ringde och berättade att hon var påväg hem från Vemdalen,så hon lär ju komma snart :) vi gick iallafall upp och gjorde varma mackor till brunch! supergott :)
Solen skiner även idag, har gjort det i en vecka i streck nu, åååh jag blir så himla GLAD!

igårkväll låg och jag trixade lite med lite bilder. jag kommer nämnligen byta blogg snart, ska testa på lite nytt! 
men inte än, kommer göra ett inlägg med en länk till den nya när det väl blir aktuellt! :)
 
nu ska jag bädda och plocka upp kläder och massa annat från glovet, så jag kan få se mitt golv igen xD

Ha en bra dag! 
 
Tumblr_lr16g9iam61qe909fo1_500_large
- weheartit


Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: