Slutar! :)

SKRIVET: 2013-03-20 / KLOCKAN: 23:30:04
hej på er, !
 
ligger här i min säng och funderar .. och nu har jag till slut kommit fram till att jag slutar att blogga för en period! 
Jag anser (för tillfället) att de som kan få veta vad jag gör på dagarna och övriga saker om mitt liv är de jag känner och umgås med och om de jag känner men inte pratar med varje dag vill veta så är det bara att höra av sig till mig och ställa den mycket enkla frågan "Vad har du gjort idag?" , alla andra kan dra :) så känner jag nu faktiskt . (ingen behöver ta illa upp!:) hahha. aja, jag kommer tillbaka, men inte på länge!
 
så ha det bra så länge:)
 
/ Julia 
 

Postat av: Sandra

Låter som en bra idé tycker jag. Du ska alltid göra vad som är bäst för dig Julia!!
Kram Sandra

2013-03-21 @ 22:54:27

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: