rörande!

SKRIVET: 2013-03-18 / KLOCKAN: 21:21:01
hej på er!

Idag är det endat 23 dagar tills jag fyller 16 och 84 dagar tills jag slutar nian. Måste faktiskt erkänna att det känns lite konstigt, jag tycker på allvar att jag nyss började sjuan. Inte klokt, speciellt när jag tänker tillbaka på alla gånger jag legat med klumpen och oron i magen över att inte klara åttan och nian, vet dock inte varför jag var orolig för det, jag har lyckligtvis nog aldrig haft problem i skolan! några få veckor kvar sen blir jag verkligen stor på riktigt, ååh nej, jag vet inte om jag vill. haha. 
 
ikväll har jag suttit och gjort massa sommarjobbsansökningar, nu är det bara att hålla tummarna!
förutom det så har jag som vanligt kollat på familjen annorlunda, och jag blir nästan aldrig rörd eller tårögd för filmer och annat på tv, men idag blev jag verkligen det, alltså sättet alla syskon tar hand om varandra är helt .. nej jag finner inte ens ord. och när en av de äldre sönerna i en familj fick frågan "vad är det bästa med att ha så många syskon?" så satt han och funderade ett tag och svara till slut "allt" ååååh så himla söta! guud ♥
 
nu ska jag rensa ur min garderob och börja göra plats för lite vårkläder!
 
vi hörs!
 
Tumblr_lnvjylwkru1qfxwzho1_500_large
 


Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: