Natti!

SKRIVET: 2013-03-12 / KLOCKAN: 23:28:04
åååh äntligen får jag lägga mig i sängen! så sjukt trött, har varit en tuff dag idag. Hängde lite med mammi på hennes jobb, kom på att jag hade några sidor jag behövde läsa i en bok vi läser i skolan som är totalt värdelös, aja whatever, iallafall så började jag läsa och kände hur ögonen blev mindre och mindre, det slutade med att jag låg och sov med pannan mot skrivbordet. samma sak när jag kom hem, vet inte hur många gånger jag vaknade i chock av att boken slog ner i ansiktet på mig (haha). 
 
Imorgon är det Sv/So och specialidrott som står på schemat. Efter skolan kommer lillebror in till stan och käkar med mig på subway innan vi åker till mammas "kompis" , haha, Tommy och firar hans födelsedag.
Så ser min morgondag ut, inte så speciell alls, men lite lagom :) och när jag kommer hem måste jag fortsätta plugga till Lag & rätt provet som är på torsdag, dock så innehåller just det ämnet ganska logiska svar och förklaringar så jag tror inte att det ska vara några konstigheter !
 
nu ska jag iallafall nanna, så tomt att sova själv när jag har sovit med älskis x antal nätter, :/ men det får gå ändå!
 
Godnatt, sov gott! 
 
Tumblr_lftgwbhojs1qexwldo1_500_large


Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: