just nu:

SKRIVET: 2013-03-19 / KLOCKAN: 21:34:26
sitter jag och kollar på kändishoppet , åååh så dåligt så jag dör.. men det finns inget o kolla på :(
veckans höjdpunkter är LÄTT familjen annorlunda och efterlyst! iallafall enligt mig :)
 
Nu ska jag duscha och sen ska jag mysa ner mig i min morgonrock i sängen och kolla på oth. eller okej, nu ljög jag, jag hatar att gå runt i morgonrock, haha får bli tights och en mjukiströja xD
 
juste! längtar så SJUUKT mycket till klassresan, vi kommer åka till göteborg och vara där i några dagar, shiiit, jag har lovat mig själv att åka atmosfear oavsett hur rädd jag är och kommer vara. resan och boendet är bokat och klart nu är det bara lite "småsaker" som ska bokas och betalas, ska bli riktigt roligt och vi kommer ha så himla kul tillsammans, dock kommer det samtidigt vara mycket vemodigt eftersom att det liksom kommer vara det sista vi gör tillsammans allihopa (innan vi slutar nian). 
 
hörs!
 
(lite bilder från stället vi ska bo på)
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: