bästa!

SKRIVET: 2013-03-14 / KLOCKAN: 17:06:12
hej! :)

idag är jag glad, glad , glad! superfint väder, blåser gör det inte, men det är ganska kallt, men ändå! 
dagen har varit helt ok, något seg, men vad gör det när jag går i världens bästa klass. haha omg vad jag har skrattat idag... aja, har fått för mig att det är fredag idag, det är INTE bra, kommer få någon chock när klockan ringer 06.45 imorgonbitti :( men den som väntar på något gott...

ikväll då? inget speciellt alls, har sån fruktansvärd träningsvärk från gårdagens "challange30" och core pass så jag håller på att dö. haha herregud.. men jag gillar träningsvärk på nått sätt, får gott samvete. men det blir inget speciellt, ska duscha, eller om jag tar ett bad, skiter i vad det blir , det är PLUGGFRI kväll. weeeehhåå!!
 
lägger kanske in ett litet inlägg senare också (?) håll utkik :) nu ska jag gå ner och börja snickra ihop något att äta till middag, puss!

482765_449136895160963_1862423105_n_large


Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: