svar på kommentar + dag 19

SKRIVET: 2011-12-29 / KLOCKAN: 12:35:10
KommentarTid
maria om Dag 20 SISTA !:
du hoppaade över nr 19, eller har du gjort den förut ?(y)

SVAR: oj ! juste , jag gjorde dag nitton, men internet slutade fungera precis när jag skulle lägga upp det, sååå var det :D men dag nitton kommer NU !:)

Dag:
1. Berätta om mig själv
2. Mina kompisar
3. En person jag ser upp till
4. Den roligaste personen jag vet
5. Låtar som väcker minnen
6. Dethär ångrar jag
7. Mina rädslor
8. Om jag vann en miljon skulle jag...
9. Dethär upprör mig
10. Någon jag saknar
11 . Min favorittid på året
12. Ett brev till mina föräldrar
13. Någon eller några som betyder mycket
14. En dålig vana jag har
15. Tvångstankar
16. Tio saker ni kanske inte visste om mig
17. Det bästa jag har varit med om
18. Min familj
19. Någon jag vill träffa igen
20. Det jobbigaste jag vet.

Någon jag vill träffa igen:
nu får jag automatiskt upp nån lite mer känd person i huvudet, o tankarna faller direkt på Pontus Engblom och Sebastian Erixon, som de flesta av mina kompisar vet så har jag varit fullkomligt tokig i Sebastian, men det har faktiskt lagt sig en aning ;) haha men träffa o träffa, det skulle vara kul o se dem igen, 
och såklart min lilla morfar! ♥


det blåser som f*n ute, regnar gör det också, tror jag ;o
vaknade iallafall för lite mer än en timme sen o jag häll på att DÖ när jag såg mig i spegeln, - mitt vänstra öga har svällt upp så jag ser ju HEEELT rubbad ut, hahah så jävla ful, så vad gör man för att få ner svullnaden ?!??!
hoppas att vi inte ska ut och hitta på något idag för då blir det bara jobbigt :(

jaa, så är det, åker btw hem till sundsvall imorgon,o aa. men vi hörs , ! :)




Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: